Minggu, 15 November 2015

Acupressure Mat Untuk Penyembuhan Tenaga

Acupressure Mat Untuk Penyembuhan Tenaga

Adakah anda pernah diberitahu bahawa segala-galanya dibuat tenaga? Yang bukan merupakan kenyataan yang berani untuk walaupun fizik bersetuju dengan itu. Untuk berfikir itu - semua yang kita lihat sebagai pokok, haiwan, tumbuh-tumbuhan, dan orang-orang hanya bentuk yang berbeza tenaga. Satu perkara yang pasti adalah bahawa tenaga adalah penting kepada kami setiap kali.

Kita sering mendengar seseorang berkata dia mempunyai kekurangan tenaga atau tidak berasa sihat. Berapa kali anda mendapati sendiri tidak dapat memenuhi perancangan anda kerana tenaga yang rendah? Pasti, jika kita dicipta oleh tenaga ada yang secara semula jadi hilang apabila kita melakukan perbuatan-perbuatan seharian kita.

Kita semua tahu sekurang-kurangnya beberapa sebab mengapa tenaga kita berkurangan. Antara sebab-sebab ini, kita boleh menamakan tekanan, kurang pergerakan, makanan yang tidak mencukupi, kesakitan, keadaan yang tidak diingini, merokok dan sebagainya. Walaupun cuba untuk mengurangkan kesan semua yang disenaraikan di atas dan mereka yang tidak disebut ia adalah jelas bahawa tenaga adalah bertanggungjawab untuk kesihatan kita secara umum.

Adalah dipercayai bahawa penyakit adalah tidak lebih daripada hasil tenaga disbalanced. Untuk beberapa abad pengamal perubatan telah cuba untuk belajar keajaiban Chi, tenaga kehidupan, yang diedarkan dalam badan kita. Perubatan Timur mempunyai beberapa pendekatan untuk menggunakan tenaga dalam penyembuhan. Setiap daripada kita mempunyai sumber tersembunyi tenaga yang begitu mengimbangi tahap tenaga anda boleh digunakan dalam penyembuhan.

Beberapa nasihat untuk mencuba Reiki, beberapa sebutan Chios penyembuhan tenaga. Chi mengalir melalui badan kita tetapi boleh tersumbat oleh tekanan dan punca penyakit. Untuk melakukan penyembuhan tenaga seseorang mesti dihukum tindakan rizab tenaga. Perubatan Cina mempunyai amalan mengawal Chi melalui titik akupuntur aktif. Disambungkan dalam satu barisan, mereka dipanggil meridian. Perubatan Timur mengiktiraf 12 klasik dan 8 meridian ajaib.

Mengamalkan akupunktur mengawal aliran tenaga dengan merangsang titik aktif dalam badan kita. Oleh akupunktur anda bekerja pada satu titik pada satu masa. Setiap titik akupunktur bertanggungjawab untuk bahagian tertentu badan. Acupressure berfungsi pada beberapa perkara pada satu masa. Saraf dan meridian bercabang daripada tulang belakang dan dengan merawat belakang anda anda merawat seluruh tubuh. Urut di salon adalah yang terbaik tetapi ada juga satu cara untuk merawat diri anda di rumah.

Ia hanya mengambil masa kira-kira 20 minit untuk memperbaharui aliran tenaga badan anda jika menggunakan tikar akutekanan kualitatif, seperti Pranamat alam. Dengan menggunakan Pranamat anda boleh bekerja pada beribu-ribu mata aktif dan mengaktifkan tenaga yang tersembunyi dalam diri anda. Acupressure mengimbangkan tahap tenaga dan membina semula keharmonian yang hilang untuk membolehkan badan anda untuk berehat dan memulihkan semula secara semulajadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar