Kamis, 12 November 2015

Anda Boleh Menjadi lebih tinggi Dengan Menggunakan Ini Kaedah Alternatif

Anda Boleh Menjadi lebih tinggi Dengan Menggunakan Ini Kaedah Alternatif

Jika anda berada dalam mencari cara untuk membesar maka anda perlu membaca artikel ini. Akhirnya anda akan diberitahu tentang dua cara berkesan untuk meningkatkan ketinggian anda dan kebaikan / keburukan setiap kaedah ini.

Jadi di sini kita sekarang membincangkan kaedah ini secara terperinci:

1. Menggunakan hormon pertumbuhan -

Di sini saya membincangkan tentang hormon pertumbuhan yang terdapat dalam ornithine, niasin, 16 asid amino atau agrinine. Jika anda berada dalam bina badan, anda pasti akan tahu tentang mereka. Sebenarnya ia digunakan dalam membina otot anda dan anda pasti telah melihat iklan mereka di TV kabel.

Produk-produk ini pasti mempunyai kesan yang meluas pada badan anda. Mereka pasti boleh menyebabkan badan anda untuk berkembang cepat dan adalah antioksidan yang baik juga. Mereka dengan berkesan boleh meningkatkan sistem imun anda dan juga boleh membantu anda dalam pulih daripada kecederaan.

Selalunya banyak kesan-kesan sampingan yang negatif. Sebagai contoh, kemurungan, sakit kepala, tekanan darah tinggi, keguguran rambut, dan lain-lain Jadi, anda perlu berhati-hati apabila menggunakan mereka dan anda pasti perlu berbincang dengan doktor anda sebelum mengambil mereka.

2. Menggunakan Hormon Pertumbuhan Manusia untuk meningkatkan ketinggian anda -

Ini juga salah satu cara alternatif untuk meningkatkan ketinggian anda. Di sini saya bercakap tentang bahan yang dipanggil HGH, juga dikenali sebagai hormon pertumbuhan manusia yang di-fakta yang dibuat dari manusia dan sangat mahal.

Ini membekalkan tubuh manusia dengan hormon yang badan kita berhenti menghasilkan selepas tahun-tahun remaja. Saya tegas memberi amaran kepada anda bahawa anda tidak perlu menggunakan hormon ini tanpa preskripsi!

Mereka amat drastik dan mempunyai potensi untuk lebih membunuh anda. Jika anda adalah seorang remaja, maka anda tidak perlu menggunakan HGH kerana badan anda akan berhenti menghasilkan hormon ini dan hanya akan menunggu untuk menerima mereka daripada anda.

Oleh sebab itu pada akhir apabila anda berfikir untuk menggunakan sama ada kaedah ini, anda juga perlu berfikir tentang kesan sampingan yang banyak yang ia boleh menyebabkan. Oleh itu anda boleh menggunakan pelbagai cara semula jadi yang lain untuk menjadi lebih tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar