Kamis, 12 November 2015

Pencegahan Heartburn Teknik untuk Simpan Asid Down

Pencegahan Heartburn Teknik untuk Simpan Asid Down

Jika anda pernah mempunyai pertarungan pedih ulu hati, anda boleh faham mengapa saya katakan ia mungkin boleh mengelirukan. Beberapa gejala boleh disalah anggap sebagai masalah dengan jantung (dan sebaliknya). Atas sebab ini, sebelum anda mula menggunakan rawatan rumah, sila pergi ke doktor dan memastikan bahawa ia adalah masalah dengan refluks gastrik.

Sebaik sahaja anda tahu punca, anda boleh mula menjaga masalah ini. Ini perlu dikendalikan dalam lebih daripada satu cara, kerana terdapat banyak sebab yang mungkin. Ia akan, jika anda mahu untuk menyelesaikan masalah ini selama-lamanya, memerlukan anda untuk membuat beberapa perubahan dalam hidup anda.

Langkah pertama adalah untuk melegakan perut dan esofagus. Sensasi pembakaran tidak dusta, asid literal menyebabkan luka bakar, dan mereka boleh, sepanjang tempoh masa, menyebabkan kerosakan yang kekal. Antasid boleh membantu di sini, tetapi ia boleh menyebabkan rembesan asid lebih apabila mereka hilang. Sesuatu yang kot kawasan adalah pertaruhan yang lebih baik. Saya menggunakan sama ada akar likuoris atau akar marshmallow.

Licorice adalah lebih baik dalam beberapa cara, kerana ia melakukan pekerjaan yang lebih baik daripada salutan kawasan dibakar. Walau bagaimanapun, ia boleh menyebabkan tekanan darah meningkat, jadi orang-orang yang mempunyai tekanan darah tinggi perlu berpegang kepada marshmallow. Juga, jika anda kencing manis, gunakan DGL, kerana ia mempunyai gula dikeluarkan dan tidak mengganggu tahap gula anda.

Sebaik sahaja itu dilakukan, anda mungkin perlu menggunakan sesuatu untuk mengurangkan jumlah asid perut anda menghasilkan. Kebanyakan masa, ini akan melibatkan doktor anda dan beberapa jenis ubat. Walau bagaimanapun, anda mungkin mahu mencuba kulit kayu elm yang licin jika idea pil tidak merayu.

Langkah terakhir adalah untuk mencari dan menghapuskan punca masalah ini. Berat badan berlebihan merupakan penyumbang utama kepada GERD. Jika anda kelebihan berat badan, ia adalah idea yang baik untuk memulakan rancangan penurunan berat badan secepat mungkin.

Makan berlebihan, pilihan makanan dan kedudukan selepas makan adalah sebab-sebab utama yang lain untuk itu. Ia terbaik untuk kekal tegak untuk setengah jam hingga satu jam selepas makan supaya otot sfinkter di antara perut dan esofagus anda masih ditutup. Makan berlebihan boleh menghalang flap kecil ini dari menutup semua jalan.

Bawang putih, coklat dan makanan berasid mungkin akan memakai "terbaik untuk mengelakkan" senarai. Mungkin ada makanan lain, dan ia boleh menjadi agak individu. Jika anda perasan makanan tertentu dimakan sebelum serangan sakit, cuba menghapuskannya untuk melihat jika ia akan hilang.

Seperti keadaan yang paling perubatan, ia adalah idea yang baik untuk menyelaraskan pelan anda dengan doktor anda. Ini boleh membantu anda mengelakkan kesan sampingan dan interaksi ubat / herba. Pastikan anda memberitahu doktor anda tentang apa-apa keadaan perubatan lain yang anda ada, serta mana-mana ubat-ubatan atau makanan tambahan yang anda gunakan. Bersama-sama, anda boleh mengalahkan GERD.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar