Minggu, 15 November 2015

Kami adalah apa yang kita makan! Toksin Termasuk!

Kami adalah apa yang kita makan! Toksin Termasuk!

Hari ini, lebih daripada yang pernah kita dengar tentang kesan-kesan sampingan yang berbahaya daripada makanan yang ramai rakyat Amerika makan dalam kuantiti yang sangat besar.

Sebagai rakyat Amerika yang kita semua tahu sesuatu tentang kuantiti yang besar. Hanya pada hari yang lain saya melihat seorang budak lelaki berusia 4 tahun berjalan daripada (kedai serbaneka) 7/11 dengan Soda yang lebih besar daripada kepala saya. Orang berfikir bahawa mereka mendapat tahap yang mereka cadangkan Omega-3 asid lemak daripada ikan goreng, dan mereka berfikir sayur-sayuran setiap hari mereka datang daripada anjing jagung atau kentang goreng. Ini adalah isu kita semua perlu sedar. Terdapat bahaya dalam apa yang kita ambil. Ramai di antara kita makan kubur dengan gigi kita.

Terdapat juga banyak bahaya dalam sesetengah zat tambah yang FDA (Pentadbiran Makanan DADAH Persekutuan dan), telah dipanggil "selamat" untuk kita menelan dalam diet kita. Bayangkan barang-barang, FDA meluluskan yang boleh menyebabkan kemudaratan. Saya tahu ia adalah satu kejutan kepada sesetengah daripada kita, tetapi percaya atau tidak Kerajaan Persekutuan tidak mempunyai semua jawapan tentang segala sesuatu. Saya rasa seperti saya boleh mendengar beberapa cengkerik di luar sana, tetapi benar-benar orang, tidak ada yang mendapat semua dengan betul sepanjang masa. Terdapat bahaya yang kita perlu mendidik diri kita pada, walaupun FDA tidak akan. Kita perlu mengambil tanggungjawab untuk kesihatan kita sendiri untuk memastikan bahawa kita boleh menjadi sihat dan baik untuk tahun akan datang.

Selamat seperti yang ditakrifkan oleh Kongres kami adalah "kepastian yang munasabah bahawa tiada bahaya akan berlaku akibat penggunaan bahan tambahan", adakah anda mendengar bahawa ketentuan yang munasabah. Senarai ini adalah 700 barang-barang lama. Adakah anda fikir mereka mendapat semua 700 betul? Menjawab soalan itu selepas anda telah menunggu 6 jam dalam Jabatan Kenderaan Bermotor talian, untuk sesuatu yang sepatutnya mengambil masa 10 minit. Saya boleh mengatakan dengan ijazah tinggi kepastian bahawa mereka tidak semua kuku 700. Senarai ini termasuk banyak pemanis paling dicintai Amerika daripada Aspartam, NutraSweet, Equal, untuk Splenda. Ia juga mengandungi pembunuh seperti Minyak hydrogenated dan pewarna tiruan. Yang anda tidak benar-benar berfikir bahawa Red Dye # 40 mempunyai faedah kesihatan, adakah anda?

Setiap bahan kimia manusia dicipta. Bolehkah kita benar-benar mengharapkan kesihatan penuh, kehidupan, dan banyak dari menghantar manusia dicipta dalam bahan kimia yang dicipta badan Allah?

Sekarang FDA telah membenarkan setiap bahan kimia yang digunakan dalam bekalan makanan AS. Mereka telah membenarkan mereka sepenuhnya, atau digunakan terhad. Jika mereka telah ia terhad, mereka membenarkan 1/100 daripada apa yang dianggap berbahaya untuk dimasukkan ke dalam satu bahagian makanan! Ini mungkin kelihatan diterima, tetapi dari masa ke masa racun ini mempunyai kesan kumulatif pada tubuh. Ini bermakna bahawa mereka membina tahap toksik pada setiap dan setiap anggaran masa depan!

Dengan semua ini yang berkata, anda mungkin tertanya-tanya "Adakah maklumat ini memberi kesan kepada saya?"

Jawapannya adalah, sudah tentu! Adakah anda pernah membaca label makanan anda? Gula-gula, makanan dibungkus, ais krim, roti, bar kesihatan malah, bukan sahaja bahan tambahan untuk mewujudkan jangka hayat yang lebih lama, tetapi mempunyai lebih banyak pewarna, pewarna, bahan tambahan, dan pemanis daripada anda juga boleh mengatakan nama-nama! Bagaimana anda berfikir makanan ini mendapat begitu cantik dan banyak lebih manis daripada gula lurus ?!

Kami benar-benar perlu dimaklumkan tentang bagaimana makanan ini memberi kesan kepada badan kita sepanjang hidup kita.

Adakah anda sedar bahawa kesan sampingan jangka panjang jenis bahan kimia malah pernah dikaitkan dengan pelbagai bentuk kanser?

Dan kesan sampingan jangka pendek adalah seperti berikut;

Kemerosotan nilai, gangguan penglihatan, tinnitus, sakit kepala, pening, mengantuk, kemurungan, cepat marah, tidak boleh mengekalkan tumpuan, kesukaran, kembung, pencerobohan, cirit-birit bernafas Mendengar lagi menurun badan janin dan berat plasenta dan perkembangan otak, dan lebih mengikut pelbagai sumber!

Jadi dengan ini menjadi senarai jangka pendek, bagaimana ini diterjemahkan kepada kesan-kesan jangka panjang? Adakah mungkin bahawa kesan-kesan jangka panjang adalah sebahagiannya bertanggungjawab untuk wabak yang semakin meningkat proses penyakit di negara kita?

Dari melihat ini, adakah anda percaya bahawa walaupun sedikit bahan kimia berbahaya adalah ok? Anda perlu ingat bahawa kerosakan itu datang daripada pendedahan kepada toksin terkumpul ini. Jadi berapa banyak anda boleh mengendalikan ?!

Kita tahu bahawa ini adalah tambahan yang amat berat untuk kesihatan kita, walaupun FDA mengetahuinya dan ini adalah mengapa mereka MENGEHADKAN penggunaannya kepada bahagian tunggal. Telah FDA pernah diukur berapa banyak bahagian atas seluruh hidup anda, anda boleh mengendalikan?

Misalnya anda makan satu bahagian salah satu daripada bahan kimia ini 5 kali seminggu. Adakah yang 52 minggu dalam tahun dan anda telah digunakan lebih daripada 200% daripada apa yang dianggap berbahaya oleh FDA! Ini akan menjadi dengan hanya satu bahan kimia toksik ... sekarang fikir apa kesannya adalah apabila anda mengambil pelbagai toksin ini pada masa yang sama!

Saya mahu anda untuk melihat beberapa statistik purata rakyat Amerika diet!

Minuman Amerika rata-rata 55 gelen minuman ringan dalam satu tahun. Ini pengambilan minuman ringan adalah salah satu penyumbang terbesar osteoporosis di Amerika. Ini bukan satu soda kecil! Ini adalah sumber terbesar kalori dalam diet Amerika purata! Mungkin anda minum minuman ringan diet ... ini adalah lebih 1,040 hidangan pemanis tiruan seperti aspartame dalam satu tahun! Kesan kumulatif ini dari masa ke masa kehidupan yang boleh menjadi perbezaan antara kesihatan dan penyakit.

Fikirkan tentang kehidupan anda dalam gambaran yang lebih besar apabila anda membuat keputusan harian.

Jangan biarkan ia sehingga FDA untuk memutuskan apa yang kesihatan masa depan anda akan kelihatan seperti. Mendidik diri sendiri tentang apa yang terbaik untuk anda dan keluarga anda! Ketahuilah bahawa hidup anda adalah di tangan anda, dan ia tidak perlu berakhir kerana apa yang anda masukkan ke dalam mulut anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar