Minggu, 15 November 2015

An Water Ionizer alkali Bolehkah Simpan Wang Anda Jika Anda Membeli Air Botol dan Ia Sihat

An Water Ionizer alkali Bolehkah Simpan Wang Anda Jika Anda Membeli Air Botol dan Ia Sihat

Jika anda seperti saya, anda sentiasa dikenali kepentingan minum banyak air. Malangnya ramai di antara kita dibeli ke dalam idea bahawa membelinya dalam botol adalah lebih sihat daripada minum dari paip kita, dan juga lebih mudah. Tetapi tidak anda jenis merasa jijik apabila anda mula membayar untuk sesuatu yang anda sentiasa mendapat untuk kos bil air bulanan anda bayar juga? Saya tahu saya lakukan. Kemudian beransur-ansur selama ini kita tidak perlu lagi begitu digunakan untuk membeli botol, mendengar di TV bagaimana ia adalah begitu banyak lebih sihat, dan kemudian semua tiba-tiba kita bangun dan menyedari kami membeli kes seminggu untuk setiap ahli keluarga kami. Bunyi biasa? An ionizer air alkali boleh menjimatkan wang anda jika anda membeli air botol percuma dan ia banyak seluruh lebih sihat.

Jadi untuk memecahkan nombor, tiga botol sehari setiap belian orang dengan kes di $ 4.00 USD adalah $ 16 sebulan seorang, $ 32 setiap bulan untuk dua orang. Pada $ 32 setiap bulan selama 15 tahun, jumlah kos adalah $ 5760. Dalam tempoh 15 tahun sebuah keluarga 4 akan membelanjakan $ 11,520 di atas air! Adakah itu gila atau apa? Nombor-nombor ini adalah konservatif kerana kebanyakan orang juga membeli air dalam botol dari mesin layan diri secara tetap, atau berbelanja lebih bagi setiap kes. Suami saya boleh membeli mesin pemotong rumput sifar giliran untuk itu dan mempunyai beberapa ribu yang ditinggalkan.

An ionizer air alkali, jika anda membeli salah satu yang dibuat untuk bertahan 15-20 tahun, akan dikenakan bayaran kira-kira 73 sen USD sehari untuk seluruh keluarga anda tidak kira berapa besar ia adalah, $ 266 setahun, $ 4000 dalam tempoh 15 tahun. Jika anda menjaga mesin dengan betul ia boleh bertahan 20 tahun kos anda hanya kira-kira 55 sen bagi setiap hari dan $ 200 setiap tahun. Kos ini adalah berdasarkan kepada mesin yang mempunyai jangka hayat 15-20 tahun. Tetapi jika anda mengambil kira berapa banyak yang lebih baik air ini adalah untuk kesihatan anda, ia boleh menjimatkan wang anda pada kadar yang membimbangkan ke atas kesihatan anda dan bil perubatan. An ionizer menjadikan air terus dari paip anda, tetapi ia bertukar menjadi alkali, antioksidan, oksigen dipenuhi, super menghidratkan, dan bahan detoksifikasi bahawa air botol mahupun mana-mana lain boleh memegang lilin untuk.

Tidak satu orang dalam keluarga saya telah sakit, walaupun alahan, selesema, selesema atau jangkitan sinus kerana kita mendapat ionizer yang. Ia bernilai lebih daripada berat dalam emas pada pendapat saya. Bukan sahaja mesin ini sedikit penjimatan kesihatan kita, ia menyelamatkan kita banyak wang! Ia juga membantu menyelamatkan alam sekitar dengan menjaga bahagian kami dalam botol plastik keluar dari tanah-mengisi.

Air botol seolah-olah seperti idea yang baik apabila ia bermula memukul pasaran dalam jumlah rekod, tetapi secara jujur ​​kami semua mangsa pemasaran yang sangat baik di pihak syarikat-syarikat pembotolan. Kami membeli ke dalam apa yang mereka memberitahu kami dan empuk poket mereka sementara kami dikosongkan kita. Garis bawah adalah bahawa orang mula kurus ke arah kaedah semula jadi untuk kesihatan dan penyembuhan. Mereka belajar alkalizing itu, dengan mengimbangkan badan, adalah jalan untuk mencapai matlamat kesihatan mereka. An ionizer air alkali boleh membantu dan ia boleh menjimatkan wang anda. Mesin-mesin kecil yang diramalkan menjadi perkakas utama yang akan datang yang akan duduk di atas kaunter rakyat di seluruh dunia, mungkin biasa seperti pembuat pembakar roti atau kopi dan mungkin dalam masa beberapa tahun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar