Minggu, 15 November 2015

Tekak radang - Membongkar Pemulihan Berkesan Untuk Merawat Ia (Part 1)

Tekak radang - Membongkar Pemulihan Berkesan Untuk Merawat Ia (Part 1)

Tawaran artikel dengan ubat-ubat yang berkesan untuk merawat radang tekak. Di samping itu, ubat-ubatan ini boleh digunakan untuk menangani angina, laryngitis, tonsillitis dan penyakit-penyakit lain yang melibatkan radang tekak.

Tanamkan 2 sudu besar herba akar marsh-Mallow dengan setengah liter air panas dan rebus infusi selama 5 minit. Serahkan kepada minuman selama 2 jam dan tuang berwarna. Gunakan merebus sebagai minuman keras.
Tanamkan 2 sudu besar herba akar marsh-Mallow dengan setengah liter air masak sejuk dan serahkan kepada minuman selama 24 jam. Gunakan kemasukan itu sebagai minuman keras 3 kali sehari untuk menangani angina.
Tanamkan satu sudu daun dan buah raspberry liar dengan segelas air mendidih. Mari minuman berwarna selama satu jam dan tuang ia. Gunakan merebus sebagai minuman keras untuk merawat angina dan radang lain.
Menghirup jus birch segar beberapa kali sehari atau menggunakannya sebagai berkumur menangani angina.
Jus bit merah dan campuran segelas jus dengan satu sudu cuka jadual pada kepekatan 3%. Gunakan campuran sebagai minuman keras untuk menangani angina dan sakit tekak.
Tanamkan satu sudu herba selatan daun getah biru dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 2 jam dan tuang ia. Gunakan merebus sebagai minuman keras untuk merawat radang tekak dan melegakan kesakitan dalam kes angina dan tonsillitis kronik.
Jus daun segar Kalanchoe dan campuran jus dengan air masak sejuk (bahagian 1: 1). Gunakan campuran sebagai minuman keras.
Tanamkan satu sudu herba bunga guilder-rose dan buah-buahan dengan segelas air panas dan rebus berwarna selama 15-20 minit. Selepas itu, tuang dan menggunakan merebus sebagai minuman keras untuk menangani angina dan serak.
Tanamkan 2 sudu besar pasir lobak kuning dengan segelas air panas dan rebus campuran selama 15 minit. Tuang dan minum satu perempat daripada segelas merebus 4 kali sehari atau segelas pada waktu malam sebelum tidur untuk berurusan dengan suara serak.
Campuran herba selatan daun getah biru (4 bahagian), daun salvia (3 bahagian), menunggang menyembuhkan akar (2 bahagian), bunga calendula (1 bahagian), bunga chamomile (2 bahagian), akar liquorice (2 bahagian), Linden bunga (2 bahagian) dan puncak Labrador-teh (2 bahagian). Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama 30-40 minit. Tuang dan menggunakannya sebagai minuman keras untuk menangani laryngitis, angina dan tonsillitis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar