Kamis, 12 November 2015

Meningkatkan Edaran Miskin - Makanan dan Herba untuk Meningkatkan Aliran Darah

Meningkatkan Edaran Miskin - Makanan dan Herba untuk Meningkatkan Aliran Darah

Hasil peredaran miskin bukan sahaja kaki sejuk dan tangan; ia juga boleh membawa kepada masalah kesihatan yang serius. Oleh itu, anda perlu mengelakkan ia. Apa yang menjadi punca peredaran rendah anda, sama ada darah beku, arteriosklerosis, kencing manis atau apa-apa lagi. Terdapat banyak ubat semula jadi yang akan membantu anda mengendalikan diri anda dengan baik.

Berikut adalah beberapa tips untuk meningkatkan peredaran miskin:

1. Hanya ada beberapa makanan, selain daripada cili atau lada panas, yang boleh membantu pam darah puasa. Terdapat beberapa orang yang baik boleh bertolak ansur dengan cili segar ketika mereka pertama kali mencubanya. Sekiranya anda tidak merasai merah, bermula dengan mencampurkan kira-kira 1/16 daripada satu sudu teh ke dalam secawan buah-jus.

2. Satu lagi ubat popular untuk senak dan loya adalah halia, yang meningkatkan peredaran di tangan dan kaki. Anda boleh sama ada mempunyai ia kosong atau menambah kepada beberapa resipi atau teh.

3. arteri dan vena sihat apabila bawang putih dimakan. Bawang putih menghalang pengumpulan plak di sekitar arteri, membuat kemungkinan arteri pembungkusan materi kurang. Bawang putih boleh menjadi biasa atau panggang.

4. bunga Hawthorn dan beri membantu membuka saluran darah dan menurunkan tekanan darah. Sama ada anda perlu mengambil buah mentah segar atau minum teh hawthorn.

5. Vitamin juga meningkatkan peredaran, apabila dimasukkan ke dalam diet anda. Adalah lebih baik jika vitamin dimakan dengan makanan dan bukan vitamin. Memetikan anda tidak dapat mengamalkan vitamin makanan yang mencukupi, anda perlu memberi cuba kepada makanan tambahan.

Vitamin E meningkatkan peredaran dengan mengetatkan darah aliran adalah lebih lancar dalam urat. Sebahagian daripada sumber yang kaya dengan vitamin adalah minyak makanan yang sihat seperti minyak zaitun, germa gandum, kacang dan benih serta benih seperti biji labu dan biji bunga matahari.
Vitamin C meningkatkan peredaran darah dengan memberikan kekuatan untuk dinding kapilari.
Anda juga mesti pengambilan Vitamin B yang mencukupi, yang berfungsi sebagai kompleks dan meningkatkan peredaran darah. Vitamin B3 boleh didapati dalam bentuk niasin yang juga mempunyai beberapa manfaat. Vitamin ini menyediakan cahaya dan flushness pada kulit dengan mengembangkan kapilari. Sebahagian daripada sumber yang kaya dengan niasin adalah kekacang seperti bubur jagung jagung, kacang merah dan kacang tanah dan juga ayam.
Pendek kata, anda perlu mematuhi petua berikut untuk meningkatkan peredaran miskin. Anda mesti mengikuti diet yang seimbang dan mempunyai kuantiti kecil makanan sepanjang hari dan bukannya mempunyai hanya tiga kali makan besar sepanjang hari. Jika anda ke dalam pekerjaan yang tidak aktif, anda perlu bersenam secara teratur. Semua ini akan meningkatkan peredaran darah dalam badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar