Kamis, 12 November 2015

Rendam Away selesema dengan tab mandi berendam

Rendam Away selesema dengan tab mandi berendam

Mengalami hidung tersumbat atau sakit atau tekak gatal? Adakah anda sentiasa bersin dan batuk dan mungkin berasa demam atau sakit kepala datang dengan cara anda?

Biasanya disebarkan oleh tangan-tangan hubungan secara langsung, selesema biasa boleh membawa kita ke bawah dengan gejala. Kerja, berdekatan dengan mereka yang sakit dan cuaca yang berubah-ubah boleh menjadi penyebab. Oleh kerana kebanyakan daripada kita bekerja dalam rumah yang berdekatan dengan satu sama lain, kita akan mudah terdedah kepada penyebaran virus sejuk.

Manfaat hidroterapi

Kita semua beralih kepada ubat-ubatan yang kita sudah biasa dengan - yang menenangkan sup ayam, meds ditetapkan oleh doktor kami, buah-buahan dan air, atau hanya berehat sehari. Tetapi pernahkah anda cuba yang bagus panas, mandi berendam? Resipi hari ini, mandi sejuk / selesema rendam, memberikan kelegaan daripada selesema biasa.

Hidroterapi (atau balenotherapy) (hyperlink) menggunakan air di beberapa negeri dan suhu untuk mengekalkan kesihatan dan menggalakkan penyembuhan. Mandi berendam boleh memberikan kelegaan tekanan, mengurangkan masalah tidur, dan tekanan darah yang lebih rendah! Menyelami diri dalam air suam menenangkan organ-organ dalaman dan sistem endokrin kerana ia merangsang saraf pada saraf tunjang.

Ia juga membantu untuk rendam dalam mandi hangat untuk berehat otot tegang dan membawa kelegaan kepada tersumbat sistem pernafasan anda.

Kayu putih, Epsom Garam Dan Rosemary

Mandi Hari Ini menyerap menggunakan minyak kayu putih, digunakan secara meluas untuk merawat kesesakan dan masalah pernafasan, memberikan kelegaan kepada sakit otot. Dan kemudian kita mempunyai Rosemary Oil yang sangat baik, yang membantu melegakan kesakitan dan merupakan inhalan yang sangat baik, dijamin untuk memberi kelegaan segera dan decongestion kepada badan anda.

Tambah sedikit garam Epsom (magnesium sulfat), yang merupakan cara semula jadi untuk merawat masalah kulit, berehat sistem saraf, dan menarik toksin dari badan sambil menjadikan kulit lembut dan licin. Sesungguhnya ini adalah satu mandi yang menakjubkan rendam!

Pencegahan adalah lebih baik daripada mengubati, seperti yang mereka katakan. Maka ikutilah tip-tip untuk kekal sihat dan sejuk percuma:

Basuh tangan anda dengan kerap. Dilengkapi dengan tangan yang baik sanitizer (hyperlink ke DIY sanitizer) untuk membersihkan tangan anda sentiasa.

Melupuskan semua tisu digunakan (dengan betul! Berfikir hijau) untuk meniup hidung anda dengan segera selepas digunakan.

Tutup mulut dan hidung dengan tisu atau sapu tangan apabila batuk atau bersin. Tidak menambah kepada pencemaran dengan menyebarkan kuman sekeliling.

Rest. Dengan tidak berehat badan anda, anda mungkin semakin teruk gejala atau melambatkan pemulihan badan anda.

Minum banyak air dan elakkan makanan masin.

Melembabkan udara kering. Udara lembap mengurangkan bengkak pada saluran pernafasan dan membantu untuk membersihkan lendir kami. Jika anda bekerja di pejabat hawa dingin sepanjang hari, menurunkan termostat atau mengambil berjalan di luar bilik.

Elakkan asap rokok. Merokok adalah tidak baik untuk anda untuk memulakan dengan, dan merokok ketika sedang sakit hanya memburukkan keadaan.

Dan, pada masa akan datang virus sejuk menangkap anda, nikmati dalam kebaikan ini mandi yang menenangkan ini. Nikmati!

Eucalyptus & ROSEMARY SEJUK PELEPASAN BATH Rendam

Bahan-bahan:

3 titik minyak kayu putih penting
3 titik minyak pati rosemary
2 cawan Epsom Salt

Arahan:

1. Campurkan semua bahan dalam mangkuk dan ketepikan.
2. Menyediakan tab anda dengan mengisi ia dengan air suam.
3. Sebagai mengisi tab anda, tuangkan campuran ke dalam tab anda.
4. Rendam dalam, mandi santai menenangkan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar