Minggu, 15 November 2015

Ups Cover Atau Jangka Panjang Solutions?

Ups Cover Atau Jangka Panjang Solutions?

Jadi ramai orang dalam perdagangan masyarakat kesihatan jangka panjang hari ini untuk keinginan untuk merasa baik hari ini! Ringkasnya kita mengorbankan fungsi jangka panjang dalam badan kita, untuk mencari jalan untuk keluar dari kesakitan atau untuk menjadi selesa hari ini.

Sebagai contoh ini, berfikir secara ringkas mengenai siri soalan. Apa yang anda lakukan jika anda bangun dengan demam? Bagaimana pula jika anda mempunyai hidung berair? Mungkin anda muntah dari makan beberapa sushi buruk malam sebelumnya. Atau bagaimana pula anda mengalami sakit kepala dari minum terlalu banyak pada malam sebelumnya? Apa yang akan anda lakukan dalam semua keadaan ini? Kemungkinan jika anda seperti kebanyakan orang, anda akan mengambil pil untuk menutup gejala-gejala ini! Masalah dengan ini adalah badan Allahmu tanda amaran bahawa sesuatu yang salah dan anda hanya cuba untuk menutup tangisan badan untuk membantu. Ada sebab yang baik semua perkara ini berlaku dalam badan anda.

Demam adalah bahagian yang amat penting bagi fungsi imun yang betul. Ini adalah cara badan anda terapung pembelaan dan kekalahan penceroboh asing seperti virus dan bakteria yang akan datang ini terhadap badan berfungsi dengan baik. Ini adalah satu proses yang perlu dalam usaha untuk badan anda untuk menjadi baik dan sihat. Sering sekali apabila kita demam, kita mengambil aspirin untuk mengurangkan demam dan rasa lebih selesa! Ini bekerja betul-betul bertentangan dengan apa yang diperlukan oleh badan untuk menjadi lebih sihat yang mungkin.

Mari kita lihat hal hidung berair. Ini adalah semata-mata suatu pembelaan terhadap alergen, virus, dan bakteria ... semua penceroboh asing, yang cuba untuk menyerang badan. Mukus bahawa bentuk badan anda menyimpan mikroorganisma ini daripada memasuki paru-paru anda, dan kemudian peredaran sistemik anda. Kebanyakan orang dalam kes ini hanya mengambil antihistamin dan dengan itu mencegah tubuh daripada sistem pertahanan semula jadi dan mengagumkan! Apabila kita mengambil ubat-ubatan ini kita kurangkan imuniti semula jadi kita dan kita membenarkan mikroorganisma ini dan juga alergen untuk masuk ke dalam badan kita.

Hampir semua daripada kita berfikir bahawa apabila kita muntah, kita sakit. Tetapi adakah ini benar-benar berlaku? Apabila anda muntah badan anda sering melakukan sesuatu yang sangat sihat. Muntah adalah proses badan anda cuba menyingkirkan kandungan yang berbahaya. Jika anda tidak membersihkan kandungan ini mereka sering akan menyebabkan kemudaratan yang lebih kepada badan anda jika mereka telah dicerna selanjutnya.

Terdapat banyak contoh-contoh keadaan ini, semua situasi di mana anda berasa dahsyat, dan menghadapi reaksi yang sama sekali normal dan sihat.

Fikirkanlah, sakit kepala benar-benar bukan kerana kekurangan ubat tahan sakit!

Selalunya sakit kepala adalah hasil yang kering! Ini terutamanya benar dalam kes sakit kepala mabuk! Jawapannya ialah tidak mengambil pil, tetapi untuk minum lebih banyak air. Lain-lain bentuk sakit kepala boleh disebabkan oleh gula darah rendah, perubahan biomekanik serviks atas, kafein, dan banyak lagi. Kami sentiasa akan selepas gejala dan hasilnya sentiasa hilang masalah! Badan anda menjerit meminta tolong dan anda hanya meletakkan pada butang MUTE.

Hari ini penyakit jantung dan kanser akan membunuh 5 daripada 6 orang Amerika! Ini adalah pembunuh yang hampir tidak pernah menunjukkan tanda-tanda sehingga ia terlalu lewat. Dalam erti kata lain masalah yang semakin meningkat di dalam badan kita dan kita berfikir bahawa kita sihat sehingga sesuatu merayap ke atas "entah dari mana" dan snuffs daripada kehidupan kita. Paling teruk tentang semua ini adalah bahawa semua ini adalah penyakit yang boleh dicegah. Penyakit yang sering jika kita akan menjaga kesihatan kita, kita tidak akan perlu menderita!

Kesihatan bukan sahaja sesuatu yang anda tersandung di seluruh. Anda perlu bekerja pada setiap hari. Kesihatan adalah sesuatu yang anda peroleh hari pada satu masa. Ingat bahawa hanya kerana anda merasa baik, tidak bermakna anda sihat. Hanya kerana anda merasa buruk dalam masa ini tidak bermakna anda perlu membuka kabinet ubat. Memberikan anda badan Tuhan mencipta peluang untuk sembuh tanpa menggunakan menciptakan manusia dadah! Badan anda adalah sangat bijak. Ia adalah kuasa yang ada di dalam badan anda yang mempunyai kuasa untuk menyembuhkan badan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar