Kamis, 12 November 2015

Exotic Kecergasan Tarian - Alternatif latihan untuk Wanita

Exotic Kecergasan Tarian - Alternatif latihan untuk Wanita

Saya mendengar irama rentak dan pinggul saya mula rock kerana saya menonton pengajar menunjukkan kelas bahagian pertama daripada rutin tarian yang dia mahu mengajar kita. Saya saraf sebagai neraka, kerana saya tahu bahawa sejak mencapai berat badan, saya telah kehilangan irama semula jadi saya dan saya takut bahawa saya tidak akan dapat bersaing dengan pengajar muda ini. Saya pada Dance Party eksotik di Aerobik, Yoga & More Kecergasan dan Tarian Studios di Lilburn, GA. Dua puluh minit ke dalam kelas yang saya berpeluh, bergoyang pinggul saya dari sisi ke sisi dan bergerak mengikut rentak muzik. Ia berasa hebat! Saya tidak mempunyai menyeronokkan banyak bekerja di luar kerana guru gym saya mengajar kita bagaimana untuk melakukan rutin tarian untuk Michael Jackson Thriller di sekolah tinggi. Pengajar pertama mengambil masa untuk menunjukkan kepada kita setiap sebahagian daripada rutin dan dia membuat ia menyeronokkan di sepanjang perjalanannya. Apabila pengajar yang ketiga sampai ke kelas kami saya telah mendapat rentak saya kembali dan bersedia untuk rutin seterusnya. Ia tidak pun rasa seperti saya telah bekerja di luar. Ia hanya merasa seperti sekumpulan wanita menari dan bersenang-senang.

Menari adalah cara yang baik untuk membakar kalori dan mendapatkan senaman kardio yang baik, jadi mengapa tidak berasa seksi dan membakar kalori pada masa yang sama. Wanita di seluruh negara menggunakan kelas menari eksotik dan tiang untuk mendapatkan dalam bentuk dan berasa seksi. Lakukan carian untuk menari eksotik atau tiang dan anda akan mendapati bahawa kelas ini yang muncul di seluruh negara sebagai cara utama kecergasan alternatif untuk wanita. Saya tahu saya berasa sedikit lebih seksi selepas menghadiri parti tarian eksotik Althea, tetapi saya tidak mengambil kelas tarian tiang lagi. Daripada apa yang saya telah membaca terdapat banyak manfaat untuk mengambil kelas ini. Kelas-kelas tarian eksotik dan tiang direka untuk nada otot dan membina kekuatan melalui penggunaan senaman badan-berat. Mereka juga meningkatkan daya tahan, meningkatkan metabolisme, bekerja pada kumpulan otot berganda & meningkatkan kekuatan teras.

Terdapat perbezaan antara kedua-dua jenis kelas. Tarian tiang melibatkan menari pada dan sekitar titanium atau tembaga tiang sangat digilap. Ia menggabungkan pergerakan jenis gimnastik dengan balet dan tarian moden dalam dimensi yang berbeza pada tiang dan menari gaya bebas di sekitar tiang. Menari eksotik adalah lebih daripada senaman lantai di mana kerusi yang sering digunakan. Kelas ini memperkenalkan teknik tarian yang berbeza yang membantu untuk nada dan menguatkan otot-otot anda. Seperti apa-apa bentuk senaman yang anda boleh mengharapkan untuk menjadi sakit sedikit selepas kelas pertama anda. Saya tahu saya adalah selepas Dance Party eksotik Saya pergi ke di studio AYM. Ia tidak kira apa umur anda, bentuk atau saiz adalah, anda boleh melakukan kedua-duanya menari eksotik dan tiang untuk kecergasan. Mencari kelas yang berdekatan dengan anda dan mendapatkan bergerak. Jika anda berada di kawasan Atlanta dan anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kelas Althea, sila melawat beliau di web di http://www.aymfitness.com.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar