Minggu, 15 November 2015

Lemon dan Terion Air - Antioksidan, alkali dan Gabungan Besar Untuk Kesihatan Optimum

Lemon dan Terion Air - Antioksidan, alkali dan Gabungan Besar Untuk Kesihatan Optimum

Lemon mengandungi asid sitrik supaya mereka mempunyai keupayaan untuk menukar asid dalam badan untuk mewujudkan keadaan beralkali dengan cepat, terutamanya jika anda minum jus kecil yang dibuat dengannya perkara pertama pada waktu pagi semasa perut kosong. Menggabungkan buah-buahan ini tertanya-tanya dengan air- terion kedua-dua penuh dengan antioksidan, dan anda mempunyai alat dan keupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri penyakit dan mencapai kesihatan yang optimum.

Ramai orang yang mengetahui bagaimana untuk menghapuskan kesakitan, melawan dan menyembuhkan penyakit dan hanya berasa lebih baik secara semula jadi dengan menambah keseluruhan lebih semula jadi dan makanan mentah untuk diet mereka. Ini membantu anda untuk mengalkali, yang mempunyai banyak manfaat kesihatan. Walaupun kebanyakan buah-buahan dianggap berasid kepada badan, dan walaupun lemon oleh alam semula jadi bersifat asid, abu mereka tinggalkan apabila badan anda metabolizes mereka sebenarnya sangat beralkali, seperti air terion. Gabungan ini boleh dengan cepat menukar keseimbangan pH anda kepada keadaan lebih pilihannya, negeri di mana kita semua dilahirkan dan negeri ini yang benar-benar boleh mengejar penyakit jauh.

Untuk mencapai lebih banyak kehilangan berat badan yang cepat, mengurus pengekalan cecair dan untuk meningkatkan pH badan anda, saya cadangkan satu liter air dengan jus separuh lemon. Minum ini Perkara pertama un-sejuk pada waktu pagi sebelum makan apa-apa. Dari masa ke masa, ini menimbulkan dan penyelenggaraan dalam pH anda bukan sahaja boleh melawan kesakitan dan penyakit, anda juga boleh melihat lebih banyak tenaga dan perasaan kesejahteraan segera.

Lemon bukan sahaja sihat, mereka juga menambah rasa sedikit untuk seluruh air yang anda minum. Ini membantu anda untuk menetapkan lain minuman yang tidak begitu sihat seperti soda dan minuman tenaga, yang sangat berasid, dan benar-benar mensabotaj sebarang usaha yang anda buat ke arah cuba untuk mencapai matlamat anda untuk kesihatan yang optimum. Ia benar-benar adalah semua tentang mengimbangi badan anda dan mewujudkan keadaan yang lebih alkali, juga penambahan seramai antioksidan untuk pengambilan makanan harian anda yang anda boleh.

Anda boleh bertanya bagaimana buah-buahan yang begitu berasid boleh mempunyai kesan yang sebaliknya apabila anda memakannya. Jika makmal diadakan ialah untuk menguji limau, hasil ujian akan menunjukkan ia adalah buah-buahan berasid. Walau bagaimanapun, apabila anda makan apa-apa makanan secara umum, terdapat satu tindak balas kimia di dalam badan anda kerana ia menghadamkan apa yang anda makan, supaya ia boleh ditukar menjadi tenaga. Salah satu perkara yang dicipta apabila badan anda menghadamkan makanan, adalah sebatian organik. Ia adalah sebatian organik ini yang menentukan sama ada ia adalah asid yang menghasilkan (mengandungi sulfat lanjut, fosfat atau klorida) atau makanan beralkali yang menghasilkan (mengandungi lebih natrium, kalium atau kalsium) yang.

Lemon mempunyai keupayaan untuk meningkatkan usaha anda untuk mendapatkan asid yang dikehendaki kepada keadaan beralkali, walaupun air terion boleh super-caj proses ini. Apabila anda mencapai keseimbangan yang betul, anda boleh mengalami penyembuhan, anda boleh mencegah penyakit dan anda boleh mempunyai kesihatan yang optimum. Satu perkara yang anda perlu ingat adalah bahawa anda benar-benar perlu minum air yang banyak untuk membolehkan badan anda untuk menyahtoksik dirinya daripada asid berlebihan yang dicipta di dalam badan anda setiap hari. Asid menghantui anda setiap hari tidak kira sejauh mana anda berpegang kepada regimen alkalizing anda. Mereka datang dari pencemaran di udara, pencemaran dan bahan kimia dalam bekalan air anda, tekanan, racun perosak dan pengawet dalam makanan anda, dan asid yang secara semula jadi dalam kebanyakan makanan. Air yang terbaik untuk minum adalah apa yang telah terion kerana ia mempunyai beberapa ciri-ciri yang meningkatkan detoksifikasi dan elemen-elemen yang memberi hidup lain.

Memberi badan anda apa yang ia benar-benar perlu untuk pulih dengan sendirinya memerlukan anda untuk mengambil serius di air yang anda minum. Air terion adalah pilihan terbaik kerana ia menapis bahan kimia dan bahan pencemar, ia adalah sangat beralkali, adalah super menghidratkan, detoksifikasi, beroksigen dan mengandungi lebih banyak antioksidan daripada apa-apa makanan atau makanan tambahan anda boleh berkembang atau membeli. Banyak orang telah mengalami kesihatan yang optimum dan penyembuhan dengan hanya minum air ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar