Kamis, 12 November 2015

Tips Untuk Chiropractors Mengenai Kembali betul Pengurusan House

Tips Untuk Chiropractors Mengenai Kembali betul Pengurusan House

Dalam kerjaya kami sebagai ahli tulang, kami mempunyai peranan yang berbeza apabila ia datang kepada pengurusan perniagaan kami. Kita sering mengimbangi pelbagai fungsi pada masa yang sama, termasuk bahagian perniagaan, sebelah rakan, sebelah bos, dan bahagian pembekal penjagaan. Semua ini adalah sama pentingnya seterusnya. Walau bagaimanapun, hari ini kita akan menangani semata-mata bahagian perniagaan kerana ini adalah apa suapan anak-anak kita dan meletakkan makanan di atas meja kami. Kategori perniagaan adalah salah satu yang paling kerap ditanya mengenai kategori kiropraktik. Berikut adalah 4 tips yang pasti-api untuk memastikan pejabat anda berjalan dengan berkesan dan cekap yang mungkin:

1) Anda mesti biasa, dalam semua keadaan, mempunyai mesyuarat pejabat. Ada sebab mengapa setiap pasukan sukan profesional mempunyai mesyuarat dan amalan. Ini adalah penting untuk kejayaan anda, bukan sahaja untuk memelihara kamu di dalam gelung amalan anda, tetapi untuk memastikan pekerja anda pada halaman yang sama seperti anda. Pada masa ini, chiropractor juga boleh melakukan beberapa perkara berikut: mengkaji prestasi pesakit, membuat apa-apa perubahan jadual, susulan ke atas pesakit yang tidak menunjukkan, tanya tentang peristiwa-peristiwa yang akan datang, mengumumkan pesakit dalam seminggu, dan berkongsi kisah kejayaan atau komen pesakit yang kakitangan telah didengar.

2) Dapatkan pada masanya. Sebagai doktor dan pemimpin perniagaan anda, anda mesti pada masa, atau awal, setiap hari. Ini adalah satu gambaran langsung kepada amalan anda, kehidupan anda, dan anda sebagai doktor. Apabila anda lewat, anda pada dasarnya memberitahu pesakit menunggu masa anda sendiri adalah lebih penting daripada mereka. Jika anda kerap, ia akan memberi kesan negatif kepada perniagaan anda tidak kira berapa baik chiropractor anda berada.

3) Tunjuk adab bukan sahaja apabila merawat pesakit, tetapi sepanjang masa. Cuba untuk menanganinya dengan tajuk seperti Encik atau Puan, sebagai tanda sopan. Juga, anda boleh membuka pintu untuk mereka, memuji mereka pada sesuatu yang mereka memakai, atau hanya menunjukkan senyuman seperti yang anda mengalu-alukan mereka ke pejabat anda. Akhir sekali, pastikan untuk menunjukkan rasa hormat pekerja anda kerana mereka menjadi teras perniagaan anda.

4) Mengautomasikan perkara yang seberapa banyak yang anda boleh; ia akan membantu anda kekal teratur. Tiada siapa yang boleh mengimbangi semua aspek perniagaan dan melakukannya dengan baik oleh diri mereka sendiri. Beberapa cara mudah yang boleh anda lakukan ini ialah: mendapatkan perkhidmatan telefon automatik jadi penyambut tetamu anda boleh menyelesaikan tugas-tugas lain, mempunyai seorang akauntan menyimpan rekod kewangan anda, dan menggunakan perkhidmatan bil automatik untuk pejabat anda.

Kecekapan dan keberkesanan adalah kunci untuk menjalankan dan mengekalkan perniagaan yang berjaya. Anda mungkin perlu tweak satu perkara atau dua untuk membuat hidup anda kurang tekanan. Jangan hanya menunggu sekitar - keluar dan cuba mereka keluar hari ini! Hanya ingat, procrastination adalah bapa kepada kegagalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar