Kamis, 12 November 2015

Menggunakan Antiperspirant yang Terkuat di Dunia Mungkin Tidak Bekerja Tetapi Ini 3 Pemulihan Mei

Menggunakan Antiperspirant yang Terkuat di Dunia Mungkin Tidak Bekerja Tetapi Ini 3 Pemulihan Mei

Adakah anda pernah berfikir mencari tempat antiperspirant yang paling kuat akan tinggi pada senarai keutamaan? Jika anda seperti penghidap berpeluh paling berlebihan, mencari jalan untuk kekal kering boleh menjadi usaha sepanjang hayat. Malangnya, sejak peluh berlebihan (hyperdidrosis) bermula pada usia remaja awal dan terus baik, ke alam dewasa adalah jelas salah satu daripada sebab-sebab yang rendah harga diri dan rendah harga diri dalam banyak mangsa.

Ramai penghidap dikenali untuk melaksanakan aktiviti-aktiviti tersebut seperti: menukar pakaian 2-3 kali sehari. Mandi semasa waktu rehat makan tengah hari mereka dan memperkemaskan almari pakaian mereka dari kuning cahaya matahari dengan semua hitam.

Dan jika itu tidak cukup buruk, hiperhidrosis telah bertukar menjadi ekstrovert introvert. Berita baik, adalah bahawa anda tidak perlu kekal menyendiri, pancuran kulit anda seperti berada atau menukar pakaian sebanyak Elizabeth Taylor berubah suami. Walau bagaimanapun, mencari antiperspirant yang paling kuat SAHAJA - mungkin tidak jawapan bagi doa anda.

Terdapat beberapa perkara lain yang boleh anda lakukan untuk mengatasi bau peluh potensi anda; yang biasanya sebab mengapa ramai orang mencari Super Antiperspirants kuat yang pernah dibuat.

Baca di bawah seperti yang kita mendedahkan hanya beberapa:

Sabun antibakteria: Saya rasa nama yang menceritakan segala-galanya. Kadang-kadang yang sabun agak berbau, hanya tidak mendapatkan pekerjaan yang dilakukan. Sabun anti-bakteria membunuh kuman yang boleh menyebabkan bau busuk menyakitkan hati.

Buang Sel Kulit Mati: Mengeluarkan sel-sel kulit mati bukan sahaja memberi muka cantik, nafas baru, penampilan yang berseri, ia juga sesuai untuk ketiak. Untuk membuang sel-sel kulit mati dari ketiakmu membolehkan ketiak anda untuk menerima peredaran air yang banyak.

Penggunaan Antiperspirant Betul: Menurut kajian baru-baru ini, memohon antiperspirant yang dua kali sehari, memberikan anda perlindungan yang lebih daripada memohon sekali. Lebih baik lagi, memohon antiperspirant anda pada waktu malam adalah ketara lebih berkesan daripada memohon sekali pada waktu pagi.

Jika anda seperti kebanyakan orang yang yang harapan, yang ingin dan berdoa untuk keajaiban ... hari ini adalah hari anda. Pastikan untuk mencuba memohon antiperspirant anda dua kali sehari, atau sekali pada waktu petang. Jika anda tidak mendapat keputusan yang anda inginkan itu daripada menggabungkan teknik membuang kulit mati dari ketiak anda. Selepas itu susulan dengan menggunakan sabun anti-bakteria yang membunuh kuman dan bau yang dikaitkan dengan hiperhidrosis. Mencari antiperspirant yang paling kuat boleh menjadi sebahagian penyelesaian kepada masalah anda; kerana teknik adalah lebih baik daripada strategi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar