Kamis, 12 November 2015

Hentikan Hiperhidrosis Mengatasi Berpeluh yang berlebihan untuk Baik - Secara semulajadi

Hentikan Hiperhidrosis Mengatasi Berpeluh yang berlebihan untuk Baik - Secara semulajadi

Hari ini kami menawarkan fakta mengenai bagaimana untuk menghentikan hiperhidrosis dan bagaimana ia memberi kesan kepada pesakit itu. Panduan ini akan termasuk faedah seperti menggunakan lebih alat bantuan kaunter, ubat semula jadi, dan makanan yang bermanfaat yang mengurangkan atau menghapuskan hiperhidrosis (peluh berlebihan).

Ia telah menjadi kepercayaan ramai yang menjadi mangsa hiperhidrosis bahawa ia adalah sukar untuk mencari cara-cara mudah untuk membasmi terlebih berpeluh. Tetapi, dengan lebih daripada 3 peratus daripada penduduk kita yang terjejas oleh penyakit yang luar biasa ini, lebih banyak penyelesaian yang semakin diperkata setiap hari. Ia kini mungkin untuk sesiapa sahaja untuk mencari penyelesaian yang akan dimuatkan ke dalam gaya hidup mereka, bajet atau tahap ketidakselesaan.

Kebanyakan rawatan peluh berlebihan tidak memerlukan apa-apa kerja lebih daripada apa-apa penyakit mengganggu lain. Tetapi, yang sangat sedikit, pertimbangan khas diperlukan. Langkah pertama anda dalam mengawal hyphidrosis adalah untuk mencari punca. Terdapat banyak sebab hypherhidosis tersembunyi yang sering kali lebih-memandang. Ia adalah salah satu daripada sebab yang membuat mencari penawar yang begitu mencabar. Puncanya boleh menjadi sesuatu yang remeh seperti makan makanan yang salah, serius seperti kencing manis, atau putus haid, atau sesuatu yang tidak diketahui genetik anda.

Untuk merawat peluh berlebihan (hiperhidrosis), seperti banyak jenis lain gangguan, ada beberapa keperluan yang sangat khusus:

pengambilan air sesuai
pemakanan yang betul
senaman
Salah satu elemen yang paling penting untuk menebus kesihatan anda adalah sikap mental yang positif.

Di bawah ini kita akan mendedahkan beberapa punca senyap Hiperhidrosis:

Satu sistem saraf yang tidak terkawal: sebab ini merupakan suatu gangguan dalam sistem saraf autonomik kami. Sistem kami menjadi tidak seimbang yang menghasilkan peluh.

Perasaan kita: mengikut pakar-pakar, kelenjar peluh kami bertanggungjawab untuk pengeluaran peluh dan sensitif kepada emosi seperti kemarahan, kegembiraan, kebimbangan, atau takut. Ini semua adalah punca lazim berpeluh sedalam-dalamnya, kerana berpeluh mengaktifkan bahagian yang sama sistem saraf sebagai haba dan senaman tidak.

Selain daripada aspek psikologi dan sistem saraf kita tidak seimbang, membolehkan melihat salah satu penyelesaian yang paling popular yang beribu-ribu menggunakan setiap hari. Antiperspirants! Berikut adalah tip yang cepat: Pakar-pakar telah mendapati bahawa menggunakan antiperspirants dua kali sehari adalah lebih 39 peratus lebih berkesan daripada menggunakan sekali sehari.

Di samping itu, makan jumlah harian yang disyorkan buah-buahan dan sayur-sayuran juga memainkan peranan penting dalam kesihatan kita. Makan makanan yang disenaraikan di bawah akan membantu reda masalah berpeluh anda.

Berikut adalah beberapa makanan dan minuman yang boleh menyebabkan berpeluh kurang:

brokoli
asparagus
epal
anggur
pisang
badam (kacang)
walnut
air
teh sage
teh hitam
roti gandum
vitamin dan mineral
minuman tidak berkafein
Sudah tentu anda juga boleh makan makanan ini secara sederhana.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar